De inschrijving is vol, je kan nog wel aanmelden voor de wachtlijst.

Lees alle info vóórdat je inschrijft, dat voorkomt een heleboel vragen achteraf.

Wat is er anders?

Er zijn een aantal aanpassingen die alles te maken hebben met het coronavirus.

De tijden zijn aangepast:

maandag: inschrijven vanaf 10.30 uur - einde 15.00 uur
dinsdag: 10.00 -15.00
woensdag:10.00 - 15.00
donderdag: 10.00 - 15.00
vrijdag: 10.00 tot alle hutten opgeruimd zijn en al het hout in de containers zit..................

Er is geen disco op de donderdag.

De inschrijving gaat anders omdat we geen 100 ouders tegelijk kunnen ontvangen, je ontvangt een separate mail met het tijdsblok waarop je start met inschrijven, er zullen drie tijdsblokken zijn van ieder een half uur. Er kan niet geruild worden.

Het opruimen gaat anders. We zullen dit jaar niet gaan voor het record, maar vooral veilig opruimen, rekening houdend met de 1,5 meter regel. Dat betekent dat we in twee gedeeltes gaan opruimen, van 10 tot max. 11.30 en van 11.45 tot 13.15. In de eerder genoemde mail krijgt u ook te horen in welke ploeg u wordt verwacht om op te ruimen. Ook hier geld dat er niet geruild kan worden, hou dus de tijd vrij.

De begeleiders moeten zoveel mogelijk de 1,5 meter in acht nemen. Dat betekent dat er van de kinderen iets meer zelfstandigheid wordt verwacht. U kunt zelf het beste inschatten of uw kind dit aankan. De meeste hebben ervaring hiermee opgedaan op school, maar voor jonge kinderen, die het spannend vinden, kan dat best ingewikkeld zijn.

We mogen geen hapjes etc. tussendoor geven, uw kind moet dus zowel een lunchpakket als wat voor tussendoor meenemen.

Ouders brengen hun kind en gaan weer (m.u.v. de maandag en vrijdag). Er is geen bezoek tussendoor, ook niet bij de lunch. ’s Middags bij het ophalen is het helaas ook direct weer vertrekken.

Verder geleden de ‘gewone’ RIVM richtlijnen. Vertoond uw kind of een van de huisgenoten klachten, dan kan uw kind helaas niet komen. Nemen wij klachten waar, dan moet u uw kind ophalen.

Bij halen en brengen bewaart U de afstand tot anderen, dit geldt ook voor het inschrijven op de maandag en het opruimen op de vrijdag. Gelukkig is een pallet ongeveer 1,5 meter.

Naast deze extra zaken, blijft het natuurlijk zaak om de gewone regels en afspraken nog even door te nemen.

 

Voor ieder kind vult u de inschrijving apart in. De kosten voor 2020 bedragen 30 euro per kind voor de hele week. De borg bedraagt ook dit jaar weer 25 euro, en wordt op de vrijdag teruggegeven aan de volwassene welke is opgegeven voor (en uiteraard actief aanwezig bij) het opruimen.

Vul alle gevraagde gegevens en lees alle informatie!. Inschrijven betekent dat u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden en ons privacystatement (AVG compliance)  en met de regels en afspraken voor de Huttenbouw. Dit houdt o.a in dat U kosteloos kunt annuleren tot 14 dagen voor aanvang, daarna brengen we de deelnamekosten in rekening,

NB 1. Zorg dat u een emailadres en telefoonnummer opgeeft wat U ook tijdens uw vakantie gebruikt, zodat we zeker weten dat we U kunnen bereiken, mochten er veranderingen zijn. Dit geldt ook voor aanmeldingen op de wachtlijst. Wij bellen in de week voorafgaand aan de Huttenbouw indien er plekken beschikbaar zijn. Als we U niet kunnen bereiken, dan gaan we door naar de volgende op de lijst!

NB 2. Check vooral ook uw spam of ongewenste mail map. Het gebeurt dat onze mail ten onrechte als spam wordt aangemerkt, of zelfs helemaal niet bezorgd. Met name bij Hotmail en alles van Ziggo ( dus ook UPCMAIL en CHELLO) is dit het geval, maar ook bij andere providers gebeurt het soms. Wilt u zeker weten dat U onze mail ontvangt, dan is het verstandig om @koogerpark.nl toe te voegen aan uw lijst met vertrouwde adressen. Een geslaagde inschrijving betekent dat U altijd de bevestigingspagina te zien krijgt (én een bevestigingsmail ontvangt.) Mocht je twijfelen, (of één van bovenstaande emailproviders gebruiken) maar wél de bevestigingspagina zien, maak daar dan even een printscreen van, die kan je ook printen. Zie je ook geen bevestigingspagina l dan is er iets fout gegaan bij het invullen/versturen van het inschrijvingsformulier en dient U dit opnieuw te doen.

GLOBALE TIJDEN van de Huttenbouwweek 2020:

maandag: inschrijven vanaf 10.30 uur - einde 15.00 uur
dinsdag: 10.00 -15.00
woensdag:10.00 - 15.00
donderdag: 10.00 - 15.00
vrijdag: 10.00 tot alle hutten opgeruimd zijn en al het hout in de containers zit..................

KLIK HIER OM NAAR HET INSCHRIJFFORMULIER/WACHTLIJST TE GAAN


Er kan niet gereageerd worden